PolishEnglishUkrainian

Depilacja laserowa to bezinwazyjny zabieg  usuwania owłosienia z dowolnej partii ciała.

LIGHTSHEER® QUATTRO

W BE NEW CLINIC stawiamy na najskuteczniejsze technologie, oparte na badaniach klinicznych, dlatego do zabiegu depilacji laserowej wybraliśmy najnowszy laser diodowy renomowanej firmy Lumenis - jednego ze światowych liderów w produkcji laserów medycznych.

Innowacyjna technologia na wyciągnięcie ręki

Urządzenie LIGHTSHEER® QUATTRO posiada dwie innowacyjne technologie: High Speed Vacuum Assisted oraz zintegrowaną technologie chłodzenia kontaktowego ChillTipTM, które sprawią, że nieprzyjemne odczucia zabiegowe kojarzone z depilacją, będą zmniejszone.

Perfekcyjnie gładka skóra bez podrażnień

Zabieg wymaga wykonania serii zabiegowej, ponieważ włosy na skórze znajdują się w różnych fazach cyklu wzrostu - przez co różnie reagują na światło lasera. Odstępy zabiegowe są inne w zależności od okolicy ciała.

Laser do depilacji wszystkich typów włosów

Laser LIGHTSHEER® QUATTRO to nowoczesny laser diodowy o bardzo wysokiej mocy efektywnej. Tym samym depilacja laserowa należy do najskuteczniejszych metod depilacji – jest nieporównywalnie bardziej skuteczna niż domowe metody np. tradycyjna depilacja maszynką, woskiem, czy światłem IPL.

Przygotowanie do zabiegu

Na 24h (do 12h) przed zabiegiem należy delikatnie i dokładnie ogolić „z włosem” skórę w miejscach planowanej depilacji oraz NIE nakładać żadnych kosmetyków. Skóra musi być maksymalnie ogolona, jednak minimalnie podrażniona. Dodatkowo, aby osoba wykonująca zabieg mogła ocenić kolor i grubość włosków – pozostaw kilka w miejscu zabiegowym. Na 3 dni przed zabiegiem zadbaj o NIE przyjmowanie leków z grupy NLPZ (np. ibuprofen, naproksen, ketoprofen, celekoksyb).

Laseroterapia BE NEW CLINIC - zapraszamy serdecznie mieszkańców naszej najbliższej okolicy - Kraków -Swoszowice, SidzinaMogilanyDobczyceMyślenice,  SieprawŚwiątniki GórneWieliczka

Przeciwskazania:

•  ciąża i karmienie piersią,
  •  włosy siwe
  •  opalona skóra (także solarium, samoopalacz, balsam brązujący)
  •  depilacja woskiem, pastą cukrową, wyrywanie włosków pęsetą (w ost. 6 tyg.)
  •  stosowanie kosmetyków (w miejscu zabiegowym) o działaniu uwrażliwiającym na słońce
  •  leki fotouczulające (spytaj kosmetologa)
  •  zioła światłouczulające np. dziurawiec, nagietek, skrzyp polny - o resztę spytaj kosmetologa)
  •  antybiotykoterapia (min. 10 dni po zakończeniu)
  •  przyjmowane na 3 dni przed zabiegiem leki z grupy NLPZ (np. ibuprofen, naproksen, ketoprofen, celekoksyb)
  •  aktywne infekcje skóry i choroby skóry (np. łuszczyca, zaburzenia krzepnięcia, bielactwo nabyte)
  •  ciężkie reakcje związane z histaminą
  •  fotodermatozy
  •  choroby zakaźne
  •  choroby tkanki łącznej, np. kolagenozy
  •  skłonność do bliznowców, przebarwień
  •  terapia izotretinoiną (min 6 miesięcy po zakończeniu)
  •  szczepienie (w ost. 14 dniach)
  •  epilepsja
  •  choroba nowotworowa (5 lat remisji)

Przed rozpoczęciem serii zabiegowej, w naszej klinice wykonamy próbę laserową, aby ocenić reakcję skóry ma światło lasera.